FOLLOW

Photobucket photobucket Photobucket photobucket Photobucket photobucket photobucket photobucket photobucket

RECOMMENDED

LONDON. SOMEWHERE DIFFERENT

27.05.2013

School time

         Bordowe spodnie, które znalazły się ostatnio w mojej garderobie spodobały mi się do tego stopnia, że nie potrafię przestać ich nosić. Tym razem skomponowałem je z górą w stylu grunge i z trampkami i w właśnie tak wyglądałem podczas ostatnich zajęć w szkole.
 W tej stylizacji bazą jest koszula również z bordowym elementem, do której dobrałem kurtkę ramoneskę. Mimo, że jest już bardzo vintage to nie potrafię się z nią rozstać. Dzień w szkole minął szybko, a stylizacja nie zostałaby sfotografowana  bez pomocy mojej koleżanki z ławki Marty.

BVL

xoxo





4 komentarze:

  1. pamiętam Cię z Warsaw Fashion Weekend! :D.
    spodnie są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie, wszystko bezbłędnie do siebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli ramoneska w połączeniu z koszulą w kratę, są według Ciebie wpisane w GRUNGE, to chyba opuściłeś kilka lekcji podstaw stylizacji. Rób co lubisz, bo to jest najważniejsze, ale rób to dokładnie i przygotowuj prawidłowo merytorycznie.

    OdpowiedzUsuń